Magsjuka?

2009-01-14 18:24:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorse pratade Marcus med sin jobbarkompis (som även är en vän till oss och som läser denna blogg... hej hej) som hade fått magsjuka under natten. Marcus vaknade med huvudvärk och fick även sedan lite ont i magen. Max och jag har därför tillbringat hela eftermiddagen hos Marcus föräldrar för att Marcus ska få vila (han har jobbat också) och för att vi inte skulle bli smittade om även han hade magsjuka. Det verkar dock som han börjar bli bättre nu. Huvudvärken har börjat gett sig och magvärken med men han har lite svårt att äta. Jag hoppas inte att det är något som smittat för vi ska väl ta och åka hem snart. Har dock funderingar på att sova någonannanstans om det är så att han inte känner sig riktigt bra för jag vill verkligen INTE få någon magsjuka!! Han har inte spytt men har mått illa. Men gissa om jag ska tvätta hela lägenheten med alcogel ifall det finns några bakterier någonstans.

Malin, hoppas du mår bättre =)




Kommentarer
Hannah

Gud vilket underbart sött barn :)

2009-01-14  /  19:32:25  /  http://hannahborg.blogg.se/
Anna

Usch, jag hoppas ni slipper undan magsjuka.

2009-01-14  /  22:28:50  /  http://ambi.blogg.se/
Malin Larsson

Tack Sara !



Jag mår bättre är dock ganska trött och matt, jag somnade ca.7-8 gånger när jag skulle lägga C. Jag hoppas att Marcus håller sig frisk och att hela eran familj slipper denna otevliga åkomma.



Kram Malin

2009-01-14  /  22:31:27 
Susanne A

Nej, magsjuka vill man inte ha. Hoppas att ni håller er ifrån den. :O)

2009-01-15  /  20:23:56  /  http://blogg.aftonbladet.se/14256





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback