Jag har lovat mig själv en sak!

2009-01-05 22:55:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har lovat mig själv att lägga mig innan midnatt. Och det SKA jag hålla!

Max somnade vid 21.45. Han somnar oftast själv nu. Jag säger godnatt, pussar lite på honom, lägger snuttefilten över hans ögon och sen går jag ur rummet. Han brukar somna ganska fort. Det är inte alltid det funkar men då är det ju bara att ligga bredvid honom en stund. Ikväll vaknade han dock efter en halvtimme men han somnade om ganska fort (tror jag). Misstänker även att Marcus har somnat för han har legat där inne i en halvtimma nu och det är väldigt tyst!

Nu ska jag fortsätta att greja lite med min årskrönika del 2 innan det blir läggdags.... innan midnatt......




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback