Jag blir bara vuxnare och vuxnare...

2009-01-04 10:07:28 ,   Allmänt/Vardagsliv

Kanske är för att det är nytt år och att jag detta år kommer att fylla 27. De senaste dagarna har jag fått fler och fler vuxenpoäng

1. Jag har gjort egen sås

2. Jag valde att lyssna på P4 på radion igår när vi åkte till Marcus mormor istället för reklamkanalerna. Programmet på P4 handlade om tvättstugor. Jag tyckte det var intressant

3. Jag går och nynnar på dansbandslåten "Jag ringer på fredag" och får för mig att jag skulle vilja ha Scotts skiva.


Vuxen eller patetisk? Hm.....

(förresten sa Marcus en rolig sak igår då jag erkände att jag var lite patetisk, handlade dock inte om detta, och då sa han att jag är en patet. Vet inte riktigt om det ordet existerar men det var ju lite passande)





Kommentarer
Nellie

Uhhh...jag fyller 28 huga....

2009-01-04  /  21:31:05  /  http://metrobloggen.se/dagfordag
Sara

Vi närmar oss 30!!

2009-01-04  /  23:36:13  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback