Inatt förnyade vi våra löften

2009-01-25 22:38:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Japp natten som var drömde jag att Marcus och jag gifte oss igen. Det var ett storslaget bröllop. Och jag vet att jag tänkte i drömmen att det var lite konstigt att ha ett större bröllop när vi förnyade våra löften än första gången vi gifte oss. Men ialla fall var det ett stort bröllop. Och Marcus var son till en kung så han var prins. Min klänning var så där drottninglik som den klänningen Carrie har när hon ska gifta sig med Big första gången i Sex and the city - the movie. Jag gick dessutom i klänningen dagen efter men då var Marcus borta. Jag kunde liksom inte hitta honom någonstans. Jag cyklade runt på grusvägar i min klänning för jag visste inte var han var. Då mötte jag Maud Olofsson som frågade vem jag gift mig med och hon blev väldigt impad av att jag gift mig med kungens son. Sen vaknade jag

Tror inte jag vill gifta mig en gång till

Och vad sjutton Maud Olofsson gjorde i min dröm har jag ingen aning om

Drömmen medförde i alla fall att jag nu vill titta på Sex and the city - the movie. Har redan sett den två gånger men ska nu se den en gång till. Marcus och Max sover och jag ska ligga i soffan (till senast midnatt har jag lovat mig själv) och börja titta på filmen. Har tagit ut mitt täcke och vetekudden så det blir mysigt. Ska dessutom äta lite glutenfritt bröd för är hungrig. Har mått mycket illa och haft ont i magen de senaste dagarna då jag inte ätit glutenfritt bröd utan vanligt bröd men nu har jag köpt igen så kanske är överkänslig?! Känner mig lite konstig i magen nu med men har redan tagit en tablett. Får ta 1-2 tabletter vid behov men max tre om dygnet. Har bara tagit en tablett men fick bara utskrivet en förpackning på 40 tabletter så blir lite snål. Jag ska alltså ta dem vid behov... men det verkar ju alltså vara hela tiden!




Kommentarer
Anna

Haha, man undrar ju var man får sina drömmar från :)



Om du blir bättre av glutenfritt så ska du ju fortsätta med det. Jag hoppas verkligen det blir bättre med magen snart!

2009-01-26  /  11:50:06  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback