Ikväll

2009-01-18 23:31:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus skötte bingolotten och Max pennan (kolla hans hand) och det verkar vara en lyckad kombination för vi vann 200:-

(eller det var faktiskt mest jag som spelade, fast Marcus var den som spelade treans bingo som vi vann på)




(Vill bara säga att jag oftast svarar på kommentarer till de inlägg som de ställts. Detta för att alla ska kunna se svaren. Ibland ger jag även samma svar i kommentators blogg men inte alltid - är lite dålig på det. Men har ni ställt en fråga till mig så titta tillbaks på det inlägget ni frågade så har jag svarat under er kommentar)




Kommentarer
Rebecca

Hej!

Hittade nyss hit. Vilken jättefin blogg du har och supersöt son. Är i samma ålder som dig, gift och har två döttrar.

Ha en skön vecka!

2009-01-19  /  09:37:11  /  http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Sara

Tack så mycket! du är välkommen tillbaks =) Nu ska jag kika in hos dig!

2009-01-19  /  13:57:42  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback