Helt otroligt

2009-01-28 10:47:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är expert på att skjuta upp saker. Att inte göra sådant jag ska göra men idag har jag fem saker jag måste göra:

- Lägga över kort från datorn till externa hårddisken så att jag vågar radera dem från kameran
 -Ringa hyresvärden om att lysröret ovanför diskhon har gått sönder
- Sortera tvätt
- Betala räkningar
- Hämta ut Max medicin (förebyggande mot urinvägsinfektion)

Och de två första punkterna har jag redan gjort! Kanske fick extra energi på grund av att Max sov HELA natten! Han somnade 22.30 och vaknade till en snabbis en timme senare (vilket han aldrig brukar göra) och åt lite men somnade snabbt om och sen sov han till 9 imorse!

Ikväll ska vi dessutom köpa soffa




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback