Glad!

2009-01-27 09:34:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Återigen en bra natt! Max sov 22-05.30. Han hade svårt att somna om efter det och jag med men vid 7 somnade jag och så sov jag till strax över 9 så det var skönt. Max sover fortfarande men jag äter frukost! Babysim snart!

Blir glad när jag går in i vårt kök och ser blommorna som finns där. Marcus fick dem i lördags då vi firade hans examen. Blir också glad av att det är någorlunda undanplockat i köket och vardagsrummet (hur det ser ut i de övriga rummen behöver vi inte prata om). Så nu skulle jag nog inte klassificera vår lägenhet som sanitär olägenheten längre eller som mamma sa när hon kom hit i fredags: "Det ser ut som ni ska flytta"

Är också glad över att jag inte behövt tagit någon "special"tablett mot min mage och illamående på 1,5 dygn *stolt*! Äter andra tabletter, en om dagen, men de är receptfria och det är de receptbelagda jag vill snåla på eftersom jag bara har fått en förpackning utskrivet

     

Blommorna i köket





Kommentarer
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Skönt att det rättat till sig!

Chloé har sovit superbra inatt och jag känner mej som en ny människa som fått sova lite mera än 2timmar :)

2009-01-27  /  11:01:24  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback