Förberedelser inför fredagsmyset!

2009-01-30 18:05:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu förbereder vi inför fredagsmyset här hemma. Eller rättare sagt Marcus förbereder - jag bloggar ju! Han diskar och ska skala räkor så ska jag laga maten sen. Max ligger och sover.... äntligen.... han har sovit 1,5 timme totalt idag från klockan 9 imorse. Så nu är det skönt med en liten lugn stund vid datorn.

Idag har jag haft två kompisar här som jag pluggat på universitetet med. Det var väldigt trevligt! Vi pratade och åt lunch. Efter det har Max och jag varit och fikat på café med min mamma. Kunde inte låta bli att köpa en duk och två ljuslyktor i inredningsbutiken som hör till cafét. Ska ha det på vardagsrumsbordet. Ni kan nog lista ut vilken färg de är i?! Grönt såklart!

Mer bilder från vardagsrummet kommer ikväll då jag tänkte ha lite före- och efterbilder på min makeover. Den är ju inte så revolutionerande men fint har det blivit.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback