Även jag fick lite tårar i ögonen

2009-01-30 22:55:52 ,   Populärkultur
Ja det gick inte att låta bli när Morgan fick fyra 10:or av juryn! Han blev ju SÅ glad =)

Morgan och Laila är klart bäst i Let´s dance.

Är Daniel da Silva och Magdalena Graaf ihop eller? Tyckte han sa i ett annat avsnitt av Let´s dance att han var gift men han verkar lite mystisk angående relationen till Magdalena. Oj så spännande det kan vara med kändisskvaller!

Nu blir det mys framför teven med maken! Seinfeld eller film? Vi får se!




Kommentarer
Måsbarnet

Hehe, ja jag tycker alltid att det verkar vara några deltagare i Lets dance som är kära i varandra.



Om det är för att fånga tittare eller om det är äkta. Vem vet?! :)

2009-01-30  /  23:35:36  /  http://withlovefrom.blogg.se/
carro - bloggar om dottern tilde

Men åh det missade jag.. Vad tråkigt.



Ja jag ska kolla länkarna! =) Jag kanske borde länka upp alla bloggar jag läser!

2009-01-31  /  08:36:29  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback