Vi vann!

2009-02-15 23:01:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Återigen en dag utan att det händer särskilt mycket! Tur att det är lite planerat nu i veckan för jag börjar känna mig rejält isolerad från omvärlden.

Marcus har haft ont i magen idag med och varit jättetrött men nu på kvällen försvann magvärken. Han ska dock vara sjukskriven imorn och hoppas att han känner sig pigg då och kan äta ordentligt.

Max och jag har varit ute på promenad på eftermiddagen och köpte två bingolotter, två nya nappar och lite choklad till mig =) Ikväll har jag ätit hämtpizza och vi har spelat bingolotto och sen somnade Marcus i soffan och jag nattade Max.

Vi vann på bingolotto... igen!! Fjärde gången vi vinner sen i november =) Bara småsummor men totalt har vi vunnit 600:- fast lotterna kostar ju lite också men vi har gått plus! Oftast köper vi bara en lott men denna vecka var det hemelektronikspecial så då blev det två lotter. Fast vi vann ju ingen hemelektronik men 100:-. Bättre än ingenting.

Nu ska jag titta på kvällens avsnitt av "One Tree Hill" som jag spelat in.




Kommentarer
Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

vilken fin header=) älskar one tree hill men jag missade den ikväll=(

2009-02-16  /  00:33:33  /  http://silkybutterfly.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback