Utmaningar

2009-02-19 13:01:24 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag har blivit utmanad!

Börjar med utmaningen jag fått av Anna

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta åtta sanningar om dig själv.
3. Utmana 8 personer.
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade.

Sanningar om mig:

1. Just nu är jag beroende av alcogel i dessa förkylnings- och magsjuketider
2. Jag sov med gosedjur till Max föddes (26 år)
3. Jag har väldigt lätt för att oroa mig och för att få dåligt samvete
4. Jag har tidigare tittat väldigt mycket på tv. Gör dock inte det längre
5. Jag har varit nagelbitare till och från i hela mitt liv. Nu är det dock från
6. Jag älskar att äta fisk och skaldjur
7. Jag är livrädd för fåglar
8. Julen är bästa tiden på året

De flesta har nog fått denna utmaning så den får stanna här =) Men är det någon som vill bli utmanad så varsågod =)

Och här kommer utmaningen från Johanna

4 av mina favorittv-program
One tree Hill, Let´s dance, Desperate Housewives, Melodifestivalen

4 saker jag gjorde igår
År lunch hos min farmor, var på symöte, busade med Max, åt geléhjärtan

4 saker jag längtar till
Gotlandsresa i sommar, när Max kan säga mamma, julen, när mina magproblem och ett annat hälsobekymmer är över

4 favoritrestauranger
Detta var lite för svårt för mig. Skriver fyra favoriträtter istället: sushi, grekisk mat, fisk, kött


Väljer även här att stanna utmaningen. Men vill du bli utmanad, varsågod =)





Kommentarer
Dorothéa

Ja ska det vara så svårt att gå och lägga sig när man ffaktiskt är trött =P

2009-02-19  /  22:26:38  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback