Som vanligt...

2009-02-24 22:28:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
....hade vi inte bra förutsättningar inför babysimmet idag då Max var trött....som vanligt (med undantag för förra veckan). Han vaknade vid 8.40 imorse då han åt och vid kl. 10 började han gäspa och gnugga sig i ögonen. Jag försökte lägga honom men det gick inte så 10.20 var vi i bilen och jag åkte runt på småvägar i 30 km/h för att han skulle somna lite. Det gjorde han inte. 10.43 då vi svängde in på parkeringen till simhallen slöt han sina ögon *suck*. Sen vaknade han såklart när jag öppnade dörren.

Gick väl ändå ganska bra på simmet men för första gången blev han lite ledsen. Det var efter andra dyket vi gjorde. Vi skulle träna på att ha dem under vattnet lite längre stund än vanligt och han fick i sig lite vatten för han hostade lite efteråt och började gråta. Men sen blev han på bättre humör igen men började då gnugga sig i ögonen. Så vi gick ur bassängen några minuter före de andra.

Vi blev även tillfrågade om fortsättningsgrupp men jag har bestämt mig för att inte gå på det. Mycket på grund av priset. 900:- för 8 ggr ytterligare en gång passar inte i vår ekonomi just nu. Sen skulle det vara roligt om Marcus kunde vara med men han jobbar sent på tisdagar och babysimmet är vid 17 och då har han inte slutat än. Så vi hoppar över det. Ska försöka gå och bada själva istället. Men först har vi ju två gånger kvar på denna kurs =)




Kommentarer
Katja

Kul med babysim, synd att han var lite trött =(

2009-02-24  /  22:52:25  /  http://lillagrodden.wordpress.com/
Patricia

Åh hoppas fortsättnigskursen här är lite senare. Vår ekonomi tillåter inte heller det just nu=(

2009-02-25  /  09:12:53  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback