Sjukstuga

2009-02-06 12:17:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här rinner våra näsor och min hals gör ont men vi är vid gott mod ändå! Max temp visade på 37,5 imorse så verkar som han sovit bort febern till största del. Han sov 9,5 timmar! Jag däremot sov bara fem timmar inatt på grund av halsen som kliade och gjorde ont samt att jag vaknade mitt i natten och var alldeles skakig och frös men tempen visade normalt så hoppas att det bara är kroppen som spelar mig ett spel.

Vi softar och tar det lugnt idag. Var bortbjudna ikväll men har fått tacka nej. Orken är inte riktigt med oss.

Nepp nu ska jag snyta mig igen.....

Prinsessan, en av mina favoritbloggar, fick en dotter imorse! Hon höll på att föda i snön utanför sjukhuset men hann in till reception med lite hjälp. Ska bli kul att läsa mer sen om förloppet =)




Kommentarer
Katja

Tittar in och skickar en krya-på-er hälsning. O trevlig helg :) Kram

2009-02-06  /  12:22:24  /  http://lillagrodden.wordpress.com/
Anonym

Åh inte ny också. Fy för att va sjuk =( Krya på er!

2009-02-06  /  12:30:07 
Anna

Skönt att Max feber är borta. Krya på er båda två. Se till att vila ordentligt nu.

2009-02-06  /  14:05:00  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback