Promenad i två timmar

2009-02-27 15:10:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag och Max har varit ute och gått i två timmar. Han somnade direkt när vi kom ut och sov en halvtimme men sen var han vaken typ en timme och när jag nästan precis kommit hem somnade han igen så då gick jag lite till. Nu sover han i vagnen i hallen. Marcus har kommit hem från jobbet och står och diskar. Måste vara fint till fredagsmyset =) När Max har vaknat ska jag dammsuga. Vagnen drog in kilovis med grus! Nackdelen med mildare väder!




Kommentarer
Patricia

Jag vet faktiskt inte hur vi blev smittade. Men vi va på mammafika i måndags och sen babysim. Så det måste ha varit där någonstans. Men hörde inte att det va nån av dom som hade varit sjuka.

2009-02-27  /  16:25:56  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback