Ny kvällsritual

2009-02-09 23:27:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min nya grej är att dricka örtte på kvällen. "Kvällsro" heter det så det hjälper mig att koppla av lite.

Max somnade redan 21.15 ikväll. Det var väldigt skönt, MEN han vaknade vid 22 igen, åt lite, somnade igen och sen vaknade han en stund senare igen. Han åt lite till och sen försökte jag rapa honom i typ en kvart men han ville tydligen inte rapa och sen somnade han. Så hoppas nu inte att han vaknar igen bara för att han inte rapade.

Idag har vi bara latat oss. Max har sovit mer än vanligt och jag fixade med bloggdesignen under tiden. Marcus slutade jobbet vid 15 och då åkte jag och handlade inför veckan. Sen pratade jag med en kompis i telefon som berättade något roligt som jag blev glad över =) Min bror kom hit och sedan min mamma. Nu fick ni en ordentlig redogörelse. Diskat har jag gjort också!

Och nu är kvällen här!

Tur i oturen så är ledaren för babysimmet sjuk så det är inställt imorn men vi hade ändå inte tänkt att gå på grund av Max snoriga näsa så då missar vi ju inget. Visar en bild på badpojken istället:




Nu ska jag titta på "Familjen Annorlunda" som jag spelat in ikväll och dricka mitt kvällste




Kommentarer
Måsbarnet

Å så fin liten Max :)

2009-02-10  /  17:13:09  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback