Natten

2009-02-07 16:47:36 ,   Max
Det gick bra för Max att sova i spjälsängen inatt. Han sov till 5 imorse då han vaknade och ville ha mat och när han hade ätit så fick han sova hos oss. Men han var ovanligt pigg och var vaken mellan 5 och 6 vilket var mindre roligt men men.... Och jag sov också väldigt bra! Skönt med lite utrymme i sängen! Får hoppas det går bra natten som kommer också!

Marcus gick upp med Max vid 9.30 imorse och då sov jag en timme till för kände mig ganska risig och när jag sen vaknade hade jag inte ont i halsen längre men det retar fortfarande i den och jag är snorig men skönt att det går åt rätt håll. Max är också fortsatt snorig men det har inte blivit värre




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback