Natt 4 i egen säng

2009-02-10 13:27:36 ,   Max
Och så kom bakslaget!

Max somnade ju strax efter 21 men vaknade några gånger efter det innan han sov från 23-04 (vilket i för sig är ganska bra) men sen vaknade han. Försökte få honom att somna om i sin egen säng men det gick inte så han fick ligga bredvid mig. Han vred på sig och krånglade i en timme då fick han mat och sen ville han absolut inte somna om. Klockan 7 somnade han och jag med! Jag hade då bara sovit 4 timmar under natten så var riktigt trött. Efter en halvtimme vaknade han IGEN! Då skulle Marcus gå upp så han lyckades få Max att somna om för jag var helt borta. 10.15 vaknade jag och då låg Max och grejade med sina händer bredvid mig men han somnade om av sig själv. Jag orkade verkligen inte gå upp men sen satte grannarna på hög musik så då vaknade Max igen och vi steg upp!

Nu har han somnat igen. Han verkar trött idag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback