Mjölkfritt

2009-02-23 22:42:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har jag varit på vårdcentralen för att reda ut mitt ofta återkommande illamående samt min dåliga mage. Fick ta lite prover och sen så ska jag äta helt mjölkfritt i en vecka och sen ska jag ringa läkaren igen. Först tänkte jag att mjölkfritt är ju lugnt men sen när jag skulle planera veckans inköp så insåg jag att det är ju mjölk i väldigt väldigt mycket.

Dessutom hade jag lågt blodtryck. Antagligen dricker jag för lite trodde läkaren och det gör ju inte illamåendet bättre. Jag fick i alla fall utskrivet fler tabletter mot illamående.

Förutom besöket på vårdcentralen så har dagen mest bestått av mys.




Kommentarer
Anna

Mjölkfritt är inte lätt alls. Finns i mer än man tror. Hoppas du får ut ngt av alla prover och att magen kommer bli bättre!

2009-02-23  /  23:44:47  /  http://ambi.blogg.se/
Katta

Du är inte gravid då?

2009-02-24  /  11:09:57 
Sara

Katta: nej det vet jag att jag inte är! har kollat det =)

2009-02-24  /  16:27:34  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback