Hur var det innan?

2009-02-14 23:40:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ibland så tänker jag tillbaks på hur livet har varit och det känns så tomt och konstigt att det fanns en tid då Marcus och jag inte var tillsammans (dessutom en lång tid, 22 år av mitt liv) och en tid då Max inte fanns. Nu är det så självklart att det är vi tre som går igenom livet tillsammans och allt annat är otänkbart.

Ibland funderar jag på hur livet hade varit om jag fortfarande varit singel! Vad hade jag då gjort denna alla hjärtans dag? Suttit själv? Även om vi inte firat något idag och Marcus haft ont i magen hela dagen och det närmaste mys man kan komma var då han somnade till en film bredvid mig på soffan så har vi ändå tillbringat dagen tillsammans i vårt hem.

Usch jag hatade denna dag då jag var singel. Kanske därför jag fortfarande bojkottar den till största del

Nästa helg ska vi dock fira för då har vi varit tillsammans i fem år.




Kommentarer
Tina

Jag firar alla hjärtans dag men mer som en dag där jag hyllar själva kärleken.

Jag är så glad at jag kan känna så mkt kärlek i livet.

Kärleken till sina barn, till sina vänner och sin familj.

Så denna alla hjärtans dag firades i Ånnaboda med barn och sambo.

När jag var singel firades den dagen med mina vänner.

2009-02-14  /  23:49:50 
Anna

Jag har också svårt att tänka mig hur det var innan. Det känns som att Alexander alltid har funnits och att jag har varit tillsammans med min man jämt. Knappt så man kommer ihåg tiden innan...

Grattis på femårsdagen i förskott! :)



Du har en utmaning i min blogg. Går runt så många utmaningar i bloggvärlden nu, haha.

2009-02-15  /  10:57:45  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback