HM Home

2009-02-24 16:34:00 ,   Inredning/Hemma hos oss
Jag har beställt hem lite från HM´s homekollektion. Tycker de har riktigt fina saker. Enkelt och stilrent! Min mamma och jag gjorde en beställning ihop. Finns mycket fint men jag valde att bara beställa kökshanddukar och en badrumsmatta. Kanske blir mer senare men just nu så känns det lagom. Mamma beställde sängkläder och bland annat ett par fina örngott.

   

(klicka på bilderna för att se dem större)

1. Kökshanddukar
2. Badrumsmatta
3. Örngott

Vi skulle också behöva lite nya sängkläder men det kostar ju en del så får vänta =)




Kommentarer
Linda

jag hittade också lite där men har inte beställt än. verkar som att våra små har liknande sovrytm... men ja det vore skönt vid 21, men det kommer väl. man får vara glad att de sover bra.

2009-02-24  /  16:46:07  /  http://familyspace.blogg.se.
Patricia

Kommer det att finnas i butiken också tro?!

2009-02-25  /  07:28:29  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback