Gnällig kille

2009-02-22 19:27:12 ,   Allmänt/Vardagsliv

Max har bara sovit 1,5 timme idag uppdelat på tre omgångar sen klockan 8.15 imorse. Jag har försökt få honom att sova sen kl. 17 nu för han verkar så trött men han har bara gnällt. Och ätit massor! Men nu ligger Marcus bredvid honom på vår säng och hoppas på att han kan somna en liten stund.

Vi har städat och tvättat idag. På eftermiddag blev det en promenad i snön och fika på café med mina föräldrar. Nu har vi ätit pizza och jag spelar bingolotto.





Kommentarer
Anna

Jag hoppas ni fick honom att somna. Alexander har gnällt massa idag han med. Var riktigt jobbigt att få honom att sluta gnälla och somna men nu är han iaf helt däckad för natten. Trött som bara den stackaren.

Hoppas ni får en bra natt!

2009-02-22  /  22:12:07  /  http://ambi.blogg.se/
Patricia

Hmm Elina har också varit jättegnällig idag! Och ätit ovanligt mycket. Va konstigt =) men som sagt dom är EXAKT lika gamla =)

2009-02-22  /  22:14:37  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback