En kopp te och bloglovin får avsluta denna dag

2009-02-06 00:02:35 ,   Allmänt/Vardagsliv

Ligger i soffan och dricker örtte för min retliga hals och ska läsa bloggskörden på bloglovin - dock inte hela dagens för det skulle ta tid! Har 31 nya inlägg sedan jag tittade sist så det är lagom att läsa =)

Klockan är ganska mycket men efter att ha nattat den hyperaktiva febriga bebisen och skrivit färdigt ett protokoll jag skjutit upp alldeles för länge så behöver jag lite lugn och ro innan sängdags.

Får hoppas det blir en bra dag imorgon och att Max feber och förkylning ger sig. Hoppas också att jag kan sova för halsen kliar något fruktansvärt.

Bjuder på en bild på mina glasunderlägg i vardagsrummet. De är köpa på indiska och jag har även turkosa och röda beroende på vilken färg jag inreder rummet i. Men som ni vet är det ju grönt som gäller nu. Tyckte dock det var fint med ett par i silver också.





Kommentarer
Ingela

Hoppas att den lille kryar på sig!



Vilka fina underlägg!

2009-02-06  /  09:50:01  /  http://mammabloggen.com/
Emma

Vilka fina underlägg! Passar ju perfekt i erat "nya" gröna vardagsrum =)

2009-02-06  /  11:22:40  /  http://emmasoderling.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback