Du är vad du äter!

2009-02-19 22:55:07 ,   Populärkultur
Någon mer än jag som tittade på det ikväll? Jag låg under en filt med Max sovandes i famnen och tittade och blev grymt sugen på grekisk mat. MUMS!! Lät som en riktigt bra diet och vad duktig han var. Tänk Anna Skipper var inte lika extrem som hon brukar vara. Kanske finns en liten mjukis även i henne =)

Ge mig en grekisk sallad med tzatziki..... NU!!


Klickbar bild
Mys i soffan! Max har precis vaknat. Jag vet att jag har flottigt hår. Ska tvätta det imorn. Lovar.




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Jag såg också på det programmet. Satt och blev sugen på mat jag också :) Gott med grekiskt!

2009-02-20  /  08:18:43  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback