Dagens

2009-02-27 11:22:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Solen skiner =) Hoppas det fortfarande gör det om 1,5 timme då Max och jag ska ut och gå!

Äntligen fredag! Men denna vecka har gått fort tycker jag. Marcus slutar redan 14.45 idag. Härligt!! Ikväll ska vi äta hasselbackspotatis och fläskfilé och se om det går att göra sås på den 100% vegetabiliska matlagningsgrädden jag köpt. Detta med mjölkfritt går sådär. Fuskade lite igår - åt pizza med ost på! Men blev ingen större reaktion för magen. Jag mår ju lite illa och är lite dålig i den ständigt så det verkar inte spela någon roll vad jag äter. Men idag är det mjölkfritt hela dagen (har varit det hela veckan förutom pizzan igår).

Lunch idag:

 

SUSHI!




Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

å vad gott.. jag tror jag ska göra lite tacos tills gubben kommer hem och öppna en flaksa vin =)

Kan bli myspys.



Hoppas du fått en toppendag.

Kram

2009-02-27  /  14:37:55  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback