Skrikigt

2009-12-02 09:24:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har vi haft tre ganska skrikiga nätter i rad. Jobbigt!

Man blir så trött när man vaknar ca 5 gånger per natt. Ikväll innan Max lägger sig ska jag ge en alvedon. För det kan vara tänderna som stör honom. Är två stycken på väg.

Jag är ganska trött idag och lovar härmed mig själv att lägga mig senast 23 ikväll. Jag måste... måste... måste!

Solen skiner ute, det är minusgrader och frostigt på marken och bilarna. Mysigt! Max och jag ska åka hem till A och lilla E idag och luncha och promenera. Blir mysigt.




Kommentarer
Mamma Russin

hej hej gumman..

usch så jobbigt för er alla med vaknätter.. :( stina höll på så när det kom hörntänder, hon hade jättejobbigt just på nätterna..



hur gammal är Max?



hoppas ni haft en fin dag i frosten..KRAMISAR

2009-12-02  /  16:09:02  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback