Lunchbjudning och kalasdax

2009-12-29 22:43:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Först vill jag säga att jag är dålig på att kommentera hos er andra bloggare nu på "jullovet" =). Men jag läser er.

Idag har vi haft tre kompisar här på lunch. Vi bjöd på räktoast till förrätt och tomatsoppa till huvudrätt. Hade bacon och krutonger till. Var smaskigt. Recept här. Sen så blev det kladdkaka. Såklart. I princip det enda jag bakar.

Nu ikväll har vi varit hemma hos F, D och Z på kalas. F fyller år idag så vi firade henne. Max och Z lekte. Inte så mycket med varann direkt men de var i alla fall i samma rum. Max tycker om att vara där för det är stora ytor att springa på. Lite skillnad mot här hemma.

Nu är vi ganska trötta efter en intensiv social dag! Imorn blir det shopping för mig och sedan fika hos min mormor och morfar. Ingen rast och ingen ro =).



Julfint hemma hos F och D




Kommentarer
Petra

Vilken mysig bild där du skrivet bebis på magen. :)



Det låter väldigt gott med en räktoast. Nu blev jag sugen på det. :P

2009-12-30  /  14:38:54  /  http://linnea84.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback