Långpromenad

2009-12-12 10:28:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi fick sovmorgon imorse. Max vaknade strax före 9! Skönt. Jag har dessutom sovit som en stock i natt. Sa till Marcus i morse att Max måste sovit väldigt bra inatt. Då fick jag bara en blick av Marcus. Tydligen har han varit uppe flera gånger för att Max har gråtit. Jag måste vara den enda mamman som inte alltid vaknar av mitt barn. Har varit så sen han föddes. Marcus vaknar lättare än mig =).

Idag ska vi ta en långpromenad Max och jag. Ska posta julkorten och sen gå hem till Marcus föräldrar. Vi ska vara med hans bror på eftermiddan. Marcus är iväg till stan och tittar lite. Skönt för honom att komma iväg lite efter flera dagars sjukskrivning. Men han lär väl ha ont i kroppen sedan, men han skulle ta det lugnt! Han åker direkt till sina föräldrar sen.

Bör även spela lite flöjt idag. Marcus och jag ska spela på en julsångsgudstjänst nästa vecka. Jag har inte tagit en ton sen i juli. Good luck till mig själv ;).

Jag har vinnarlåten från idol på huvudet hela tiden. Den var riktigt bra!

Nepp nu var det slutbladdrat här!




Kommentarer
Katja

Hoppas att ni får en trevlig lördag :) Mysigt att ha sovit bra, här är det tvärrt om, jag brukar få ge sambon såna blickan när han säger att Tuva måste sovit bra ;). Fast det var mest när hon var mindre.



Kram kram

2009-12-12  /  12:01:41  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Jenny

Jag har ockspå vinnarlåten från Idol sjungandes i huvudet hela tiden.



Den är riktigt bra. Men snart tröttnar jag väl om den inte slutar sjunga i skallen snart.;o)



Kram!

2009-12-12  /  12:19:32  /  http://www.barnlangtan.se/
Emma

Vad skönt att du fick sovmorgon!

Det går säkert jättebra med flöjten, du som är så duktig =) Det är nog lite som att cykla, har man gång lärt sig... =)

2009-12-12  /  13:02:41  /  http://emmasrum.blogspot.com
Anonym

blev full i skratt när ja läste de där om att du skulle vara den enda mamman som inte hör ditt barn på natten......ja var likadan=)=)

2009-12-12  /  16:41:05 
Sara

Anonym: Skönt att höra att det finns fler! allt man hör om är ju att mammor hör sina barn hela tiden. Så då brukar jag känna mig som en dålig mamma!

2009-12-12  /  22:42:17  /  http://sarasrum.blogg.se/
Mamma Russin

hej hej..



haha precis så funkar det här hemma med.. jag säger att stina sovit gott och gubben bara tittar på mig.. och det är tvärtom med... :)



hoppas ni mår fint.. kramkram

2009-12-13  /  19:27:36  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback