Julgodis och julmyst

2009-12-21 09:58:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
I lördags var vi alltså hos mina föräldrar och gjorde julgodis. Rocky Road, kola, knäck och fudge. Kroppen var i lagom sockerkoma efteråt. Efter julgodisbaket åkte vi, mina föräldrar och min bror hem till vänner och julmyste. Vi brukar ha uppesittarkväll där men i år passar det inte då min pappa jobbar kvällen före julafton så då blev det uppesittarkväll i lördags istället. God mat, paketlek och julmusik!



Snöigt och idylliskt hos mamma och pappa



Roky road upphällt



Julgodiset är upplagt



Fint i mammas och pappas badrumsfönster (mindre snyggt att jag syns till höger om stjärnan...hi hi...)



Julmys hos vänner på kvällen





(vet inte varför ljusen ger så konstigt sken på alla kort. Vet inte om man ska ha någon speciell inställning i kameran)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback