Fredagsmys

2009-12-18 22:21:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Visdomstanden gör mig snart riktigt riktigt riktigt tokig. Åååå va det kliar!

Max vaccination gick bra idag och han hade ingen feber när han gick och la sig och jag hoppas på att det inte kommer någon imorgon heller.

Att ta med Max att julshoppa idag var ingen vidare hit! Han ville inte sitta i vagnen några längre stunder. Två julklappar blev inköpta och nu är vi nästan klara. När vi åkte hem ringde min mamma som skulle till min farmor och fika lite så då åkte vi dit och jag åt årets första skinksmörgås =). Var smaskigt!

Just nu fredagsmyser jag och Marcus i soffan. Han tittar på film och jag surfar runt här. Vi sitter i samma soffa i alla fall!

Hittar inte min sladd till kameran så kan inte bjuda på några bilder! Hoppas den dyker upp snart.

Och självklart hoppas jag att ni har en bra fredagskväll (trots att det inte är något idol) =).




Kommentarer
Jenny

Jajamen, det blev Bonde söker fru istället:o)

2009-12-19  /  13:59:02  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback