En tomtenisse

2009-12-01 09:45:30 ,   Max
Det är inte var dag man har en tomtenisse i köket på morgonen. En tomtenisse som står och tittar på bilar genom köksfönstret. En tomtenisse som strax efter att kortet togs ramlade ner, grät i 10 sekunder och sen skulle upp igen. En mycket envis tomtenisse som nu sitter och äter frukost!

Anledningen till att denna lilla tomtenisse är på besök idag är att jag ska försöka mig på att fota lite juliga kort på honom. Utmaningen blir att få honom att inte dra av sig tomteluvan. Sa jag att han är envis?! =)

Ja ja kan ju alltid lägga på en tomteluva på datorn som jag gjort på denna bild!







Kommentarer
emma - mamma till meja

Så söt han är :) Hoppas du lyckas få till en bra bild!

2009-12-01  /  10:42:03  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Måsbarnet

Vilket smart drag, det där med att lägga på luvan efteråt ;) Såg faktiskt inte att den var fejkad förrens jag läste.



Känner igen det där med luktminnen. Tur att även positiva minnen kan förknippas med dofter. Jag har kvar ett gammalt läppglans och varje gång jag känner lukten av det befinner jag mig helt plötsligt på Isle Of Wight där jag var på språkresa en gång. Helt fantastiskt!



2009-12-01  /  11:51:56  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback