Blåser

2009-12-17 13:29:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj vad det blåser ute. Det och -9 grader gör att det är kallt!

Tycker väldigt synd om Marcus som strax ska cykla/gå hem från jobbet. Det är en bit. Max sover så jag kan tyvärr inte åka och hämta honom.

Jag har nu jobbat klart för denna vecka. När jag hämtade Max fick jag mat hos svärföräldrarna. Max somnade i bilen hem och sov då jag bar in honom och klädde av honom. Det tog på krafterna att leka hos farmor och farfar =)

Nu ska jag lyssna på julmusik och bör diska och städa!




Kommentarer
Rebecca

Här har vi -6 men ingen blåst. Den där blåsten fördubblar kylan.

Ja det var riktigt roligt med pulkaåkning, hoppas på att få göra det massor till helgen och att snön stannar!

Ha en fin fredag i morgon.

Kram

2009-12-17  /  22:57:10  /  http://www.cheeky.nu
mia

Hej har julens bästa tävling

lottar ut en helt ny sony ericsson satio






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback