Vardag igen

2009-08-10 09:38:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är det verkligen vardag igen och hösten känns väldigt nära. Marcus började jobba 6.45 imorse. Både jag och Max sov som stockar när han gick upp.

Som tur var vaknade inte Max förrän 8 så har sovit riktigt bra i natt. Han låg dock bredvid mig då eftersom han var ledsen i natt och fick komma över. Myste (eller visst heter det mös? trots att jag är utbildad svensklärare blev jag fruktansvärt förvirrad just nu) lite innan vi gick upp.

Mulet och grått ute idag. Saknar helgens underbara väder. Och saknar min man.




Kommentarer
emma - mamma till meja

Här hemma är vi två som saknar pappan. Lilla pappatokig skrek 15 min efter att Sven gick till jobbet imorse...

2009-08-10  /  09:47:08  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback