The Sims 3

2009-08-18 16:34:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min kompis M har varit här idag och jag har introducerat The Sims 3 för henne. Så nu är hon fast =) På 6 timmar hann hon bygga ett hus, bli anställd som latrinskötare och dessutom bli befordrad till mässarbetare (eller nåt sånt). Inte illa pinkat! Dessutom har hon varit lite barnvakt medan jag tvättat och uträttat ärenden. Tackar för det =)

Marcus kommer snart hem från jobbet men precis som igår ska han vidare typ direkt. Så även idag ska jag vara duktig fru och ha maten på bordet. Fast insåg nu att det blir svårt för att han slutade för 2 minuter sen och jag tror inte jag hinner att göra tacos på 5-10 minuter som det tar för honom att cykla hem.

Max sover gott! Stackarn har slagit i munnen två ggr idag så han börjat blöda. Min lilla prins!




Kommentarer
Kicki

Tack, de är kul att se alla framsteg :)



Ja du har en jätte fin blogg.



Hoppas de gick bra med Maxs mun.

2009-08-19  /  08:59:54  /  http://kicki.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback