Sitta i knä

2009-08-19 09:50:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi morgonmyser. Max vill sitta i mitt knä hela tiden och titta på datorn. Så drar han lite lätt i mitt hår och lutar huvudet mot min axel och gäspar. Mysigt, men förstår inte varför han är så trött. Vi har bara varit uppe i 2 timmar. Han får inte lägga sig riktigt än för då blir dagen helt knasig. Men vid 10.30 får han lägga sig.

Idag kommer min kompis A hit. Blir roligt! Ser ut att bli fint väder också så blir nog att vi går ut på eftermiddagen. Imorn ska det tydligen blir riktigt sommarväder. Härligt. Och Marcus slutar jobba redan vid 14 då.

(har stött på problem när jag velat kommentera på bloggar. Funkar ej på vissa bloggar. Hoppas det är något snabbt övergående. Vet ej om det går att kommentera på min blogg)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback