Ny vecka

2009-08-17 09:59:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Måndag och ny vecka. Jag var så trött igår att det var underbart att lägga sig i sängen. Var inte lika underbart att vakna imorse. Men när är det underbart att kliva upp på morgonen? Max var i alla fall pigg och glad så upp kom jag ju.

Idag blir det mest hemmafix. Ska försöka diska lite och handla. Hoppas att vädret blir bra på eftermiddan så att Max och jag kan gå till affären. Vill slippa ta bilen.

För övrigt har jag några grejer planerade i veckan. Imorn kommer min kompis M hit. Ska visa henne the Sims 3 och så ska jag passa på att tvätta medan hon är här eftersom hon kan vara uppe i lägenheten med Max medan jag springer ner till tvättstugan. På onsdag kommer min kompis A hit och på kvällen ska jag på symöte.

Marcus jobbar hela dagarna som vanligt och han ska bort ikväll och imorgonkväll så därför känns denna vecka lite tråkig.




Kommentarer
Anonym

Låter som en mysig vecka :-)

2009-08-17  /  11:07:05 
Josefine

Låter som en mysig vecka :-)

2009-08-17  /  11:07:38  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback