Mysig kväll

2009-08-22 11:13:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igårkväll var Marcus och jag ute och åt på restaurang. Var mysigt. Efteråt tog vi en promenad i regnet. Gick där hand i hand under ett paraply. Max var hos sin farmor och farfar.

Dessvärre blev jag dålig i magen när vi kom hem så kvällen slutade ju inte så mysigt - jag däckade på soffan kl. 22. Men får försöka att radera det ur minnesbanken och komma ihåg att vi var ute och åt istället.

Förstår inte varför Max ska vakna så tidigt på lördagmorgnar. De två morgnarna innan imorse sov han till 8.30 och då hade han dessutom somnat vid 21 på kvällarna. Igår somnade han närmare 22 och vaknade 7 imorse. Snälla Marcus gick upp med honom vid 7.45 och jag fick sova till 10. Fantastiskt skönt!

 



Bilden högst upp t.v - Jag åt grillad halloumi med tzatziki till förrätt
Bilden högst upp t.h. - Grillade tigerräkor med bulgur och tzatziki till varmrätt





Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Tusen tack!

Å vilken kväll ni verkade ha - om vi inte tänker på det där sista då =P

Haha.



Hoppas ni får lika mysigt ikväll. Kram på dig

2009-08-22  /  13:51:48  /  http://theans.blogg.se/
emma - mamma till meja

Härligt att ni fick en mysig kväll :)



Jag tror att det är ganska ovanligt att bäckenet är så mjukt så här lång tid efter. Tänkte att jag ska försöka ringa en läkare på måndag för att diskutera saken med nån som kanske vet lite mer...



2009-08-22  /  13:58:58  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Vilken härlig kväll. Förutom avslutet men som du säger så får du komma ihåg det mysiga under kvällen och inte det andra :)

2009-08-23  /  08:02:23  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback