Möhippa

2009-08-02 12:39:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår var jag på möhippa. Jag var bara med på kvällen då vi var ute och åt men på dagen hade de ridit islandshästar och varit på relaxavdelning. Vi åt på en god grekisk restaurang. Jag beställde grillspett med scampi och kyckling med bulgur och tzatziki och till efterrätt åt jag baklava. Har aldrig ätit det men det var riktigt smaskigt. Är smördeg med nötcreme emellan. Serverades glass till.

Marcus och Max var och grillade hos mina föräldrar. De åt riktigt gott de med. Grillad fläskytterfilé, grillade musslor, olika sallader, kräftor och klyftpotatis. Mums mums mums!

Nu ska vi strax ge oss iväg till Marcus föräldrar och äta mat. Först ska dock Max få lite mat i sig!

Blev mycket mat i detta inlägg.... =)




Kommentarer
Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

T-shirten ärfrån Coop Forum ^^ :)

2009-08-02  /  14:04:58  /  http://crazyangel.blogg.se/
Anna

Åhh, nu blev jag sugen på grekiskt! Mums!

2009-08-02  /  22:10:12  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback