En eftermiddag/kväll borta

2009-08-16 22:58:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har varit borta hela eftermiddagen och kvällen. Lilla N har barnvälsignats och eftersom de inte bor här utan ca 12 mil härifrån så blir det några timmar borta.

Jag har dessvärre varit så trött pga åksjuketabletten jag tog i förmiddags för att förhindra att jag skulle bli åksjuk under bilturerna. Dessutom bråkar magen med mig så nu ligger jag i soffan under ett täcke med varm vetekudde på magen. Är riktigt trött så somnar jag här får jag sova här inatt.

Hade precis lagt mig tillrätta skönt här i soffan då jag kom på att jag inte har tvättat av mig sminket. Och jag har fortfarande inte rest mig för att göra det, men snart så...

En intensiv helg blev detta och jag tycker synd om Marcus som börjar jobba 6.30 imornbitti.




Kommentarer
svägerskan

Trist att ni blev så trötta, och att du mådde så dåligt! Vi var i koma vi också. Man har ju liksom inga marginaler när man är småbarnsförälder.



KRAM!

2009-08-18  /  13:01:40 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback