Denna stund har jag längtat efter

2009-08-17 15:53:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har varit intensivt här några timmar. Lagat mat, gått och handlat, diskat värsta diskberget och plockat undan saker på köksbordet. Har undertiden underhållit Max som nu sover sin eftermiddagstupplur.

Jag har längtat till denna stund då jag bara får sitta själv med datorn en stund.

MEN kom på att Marcus kommer hem snart och han ska åka iväg på ett rep vid 17.30 så innan det är det tänkt att maten ska stå på bordet. Så strax ska jag resa på mig igen och laga mat.... IGEN.




Kommentarer
Josefine

Jodå, Ronja äter också på tidningarna. Allt ska in i munnen och tuggas på.



Det var så lite så. Tur att fjärrkontrollen funkar igen. Vad skulle man göra annars liksom? :-D Snacka om I-lands problem!

2009-08-17  /  17:52:37  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback