Bebis född idag

2009-08-30 15:15:37 ,   Allmänt/Vardagsliv

Är hos Marcus föräldrar och har ätit här. Fick väldigt god fläskfilé och sedan citronfromage till efterrätt. Även Max fick lite och han älskade det. Han grät när det var slut. Nu får han gröt istället. Det är nyttigare. Jag gick hit med en sovande Max i vagnen. Och apropå mat så åt jag god fisksoppa hos mamma och pappa igår. Den innehöll förutom lax även musslor och kräftstjärtar. Smaskens. Nej nog skrivet om mat, nu över till det jag ville berätta.....

Våra vänner A och D skulle ha kommit på fika till oss nu i eftermiddag men inatt fick jag ett sms att de var inne på förlossningen och imorse fick jag sms att sonen E är född. Så roligt! Jag minns tillbaks 11 månader när det var vi som var i det läget. Grattis till er  =) Ska bli roligt att så småningom få träffa er alla tre.





Kommentarer
Josefine

Tackar tackar! Ja du, det är ganska mkt längdskillnad, jag är endast 1,50 och Mats är nog 1,90 tror jag. Så det är långt! Svårt att dansa tillsammans på bröllopet!

2009-08-30  /  20:30:56  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback