What a night!

2009-04-14 23:04:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Två avsnitt av Desperate Housewives gjorde kvällen perfekt!

Det var första gången sen Max föddes jag tittade på det när det sändes. Har alltid spelat in annars. Det var härligt!

Har haft en väldigt lugn dag i dag. Max och jag har lekt och slappat. Han har varit lite gnällig och trött. Jag lagade lasagne när Marcus kom hem från jobbet och sedan gick jag promenad med Max innan vi åt den. Var riktigt skönt ute fast det varit mulet och grått idag.

Kvällen har alltså spenderats i soffan och nu ska jag strax sova. Fick mail med bilder på Max nyfödda kusin. En väldigt bra avslutning på kvällen. Han är så söt! Ska bli roligt att se honom "på riktigt" också. Tyvärr bor de en bit bort.


(Nu är verkligen påskledigheten över. Har haft dubbelt så många läsare idag som under påskdagarna.)




Kommentarer
Anna

Jag har spelat in avsnitten och ska se imorn :) Skönt med en lugn dag.

2009-04-14  /  23:24:20  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback