Veckans planer

2009-04-27 10:47:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blev inspirerad av Emma att skriva ner veckans planer.

Idag: Ska träffa C och R på eftermiddagen. Marcus och jag har även ett möte på banken senare idag om pension.
Imorn: Om jag känner för det så åker jag och Max och shoppar lite på förmiddagen.
Onsdag: Symöte på kvällen. Max får följa med för Marcus ska bort.
Torsdag: På kvällen valborgsfirande. Marcus ska sjunga i valborgskören.
Fredag: Gäster på kvällen
Lördag: Ska på 1-årskalas på dagen och på kvällen får vi gäster.
Söndag: Inget planerat än så länge

Får väl se om det dyker upp något mer eller försvinner något. Tycker detta känns ganska lagom. Jag tycker om att inte ha för mycket planerat.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback