Svart och vitt

2009-04-03 09:49:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Verkar ha varit problem att kommentera igår eller rättare sagt ni har kommenterat men jag har inte fått dem. ARG på bloggen! Hoppas det var något tillfälligt. Var det någon som frågade något eller vill skriva igen vad ni skrev så är ni välkomna att göra det.

Har fått en tygkorg i svart och vitt av min mamma. Den passade fint på vår hylla i köket. Tänkte ha avokado i den. Brukar köpa det ganska ofta.

Nu har Max somnat för förmiddan (tror jag, det är ialla fall väldigt tyst) och jag ska se inspelade Greys Anatomy från i onsdags.



Mamma har en tävling på sin blogg där tre saker lottas ut. Bland annat en tygkorg att ha ägg i inför påsken (man kan självklart även använda den till annat än att ha ägg i).




Kommentarer
Josefine

Jättefint! Jag gillar vasen till höger också.

2009-04-03  /  11:22:18  /  http://josselyn.blogg.se/
emma

dom där korgarna är så fina! har ni gett max avocado, meja fick lite och hon tyckte det var smaskens, men sen fick jag för mej att man kanske inte ska ge det till bebisar??

2009-04-03  /  15:39:16  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback