Som att blogga på bio

2009-04-27 19:57:34 ,   Populärkultur
Ja nästan så känns det när jag sitter vid Marcus nya datorskärm (22 tum). Ganska mycket större än min bärbara dator. Får nästan vrida på huvudet när jag skriver för att se texten.... eller så stor är den ju inte! Och min bärbara är ju inte så liten heller = 15,4 tum. Men lite skillnad är det allt.

Nästan som att blogga på bio

(förresten så är det tvillingspecial på Efter tio med Malou denna vecka. Tips till er som tycker det är intressant. Imorse intervjuades Cajsa-Lisa Ejemyr om att få tvillingar. Var intressant)





Kommentarer
Maria

Jag såg inslaget. Intressant. Jag har tidigare funderat en del över målgruppen på detta program som ju måste vara föräldralediga människor, arbetslösa och pensionärer. Har du spanat in publiken någon gång, många gamlingar där:)

2009-04-27  /  20:07:07  /  http://www.filosofmaria.blogspot.com
Sara

Jag kopplar min dator till Tv'n och då blir det stort. :O)

2009-04-28  /  13:18:01  /  http://www.mandasbutik.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback