Sol sol strålande sol

2009-04-25 09:27:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är det inte jul jul strålande jul längre utan sol sol strålande sol

Inatt har jag drömt att jag födde barn och att vi sen skulle på min mosters 50-års fest och jag köpte ett stort gosedjur till henne. Min lillebror var sjuk så vi var osäkra på om vi skulle ta med vår lilla bebis eftersom han kunde bli smittad. Dessa drömmar alltså....!

Drömde nog det för att vi träffade Max lilla kusin på snart 2 veckor igår. Har Max varit så liten? Ja det funderade vi på men det har han ju. Så konstigt!!

Var härligt att åka iväg hela familjen igår men var inge roligt att köra hem igårkväll. Mörkt och krokiga vägar och såg flera djur vid vägkanten. Usch usch men vi tog oss ju hem och Max sov hela vägen. Det tog 1,5 timme att åka dit men nästan 2 timmar att åka hem.




Kommentarer
Linda

drömmer om bebisar jaha ja, det gjorde jag innan jga visste att jag var gravid med leya ;.)

ja man glömmer snabbt hur små de varit.

Kram

2009-04-25  /  23:30:06  /  http://familyspace.blogg.se.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback