Samtal till bvc

2009-04-19 18:43:57 ,   Max
Ja det får det bli imorgonbitti. Vill fråga lite om vattkoppor och om det kan vara det som Max har. Det är en blåsa på stjärten och sedan några röda märken som har sårskorpa i sig på stjärten och på ena armen. Men det är ju oftast lindrigare symptom ju mindre de är. Jag hoppas det är vattkoppor för det vore ju skönt om han har det avklarat.

Han är fortfarande väldigt snorig och hostig. Inatt var febern uppe i strax över 39 grader men under dagen har den legat under 38 men är nu över igen. Imorn är det 5 dagar sen han fick feber och det är också en av orsakerna till att jag vill ringa bvc imorn. Man blir ju lite orolig över att det är urinvägsinfektion igen.



Min sjukling med en leksak som jag köpte till honom häromdan





Kommentarer
Anonym

Ja det är skönt att få det avklarat! Tyvärr fick inte Elina vattkoppor =( men men det kommer väl nån dag!

2009-04-19  /  20:22:39 
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Naw sötnosen.

Ja precis, hoppas iaf att han mår bättre snart -aldrig roligt mes sjuka barn.



Ja visst är det trevligt att man kan det. Har vart lite ensamt ett tag =P

Haha.

Kram på dig

2009-04-19  /  21:32:28  /  http://theans.blogg.se/
Linda

usch då stackars liten. ja Leya hade ju feber i 8 dagar när hon var förkyld sist. Man blir så jäkla orolig. det kanske kan vara skönt att han får vattenkoppor nu iaf så slipper han det sen.

ha det!

2009-04-19  /  22:59:01  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback