Jag har köpt en gravidtidning

2009-04-05 11:00:24 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Det kanske är lite patetiskt men jag har köpt Mamas gravidbibel. Tyckte den var så bra förra året då jag var gravid och fast jag inte är gravid nu så ville jag läsa den ändå. Den handlar ju även om förlossning och tiden efteråt så kände att det skulle vara kul att läsa.

När jag läser om allt illamående, onda kroppar och cravings så känns det väldigt skönt att befinna sig i ett icke-gravidtillstånd.




Kommentarer
Josefine

Ja, visst är det skönt att slippa. Det där hemska illamåendet höll på att göra mig galen!

2009-04-05  /  12:12:16  /  http://josselyn.blogg.se/
Anna

Illamåendet saknar jag ju inte. Tänker ibland på när jag jobbade med att dela ut smakprover på olika bars samt svara på frågor om kost och hälsa. I början tyckte jag det var gott att smaka på dem själv men sen kom illamåendet och då mådde jag illa av bara lukten från de där barsen. Inte kul att jobba då vill jag lova.

Jag skulle dock kunna tänka mig att vara gravid nu igen :) Verkligen en speciell känsla som jag vill vara med om någon lr ännu hellre några ggr till i mitt liv. Magen skulle jag verkligen vilja ha tillbaka!

2009-04-05  /  21:53:47  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback