Gnällig kille!

2009-04-14 09:34:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår var Max ledsen stor del av dagen. Ingenting dög riktigt åt honom. Tror det var en reaktion på att vi varit borta så många dagar. Vi har typ bara varit hemma för att sova. Det blir nog lite för mycket intryck för honom. Idag verkar han än så länge vara sig själv i alla fall. Skönt!

Marcus och jag somnade i soffan igårkväll vid 22.30. Som tur var vaknade jag en stund senare så jag kunde väcka honom och vi kunde gå och lägga oss.

Idag har vi INGET planerat. Känns tomt efter helgen som varit. Marcus är på jobbet och det är alldeles grått och mulet ute så inspirationen flödar ju inte direkt.




Kommentarer
Dorothea - Nybliven tvillingmamma åt Noah & Jolie

Hallå.

Jag bodde där från 7an till 9an, mamma och dem flyttade för 2 år sedan och har hyrt ut det.

Så nu i somras började vi hyra det istället och har renoverat upp det så man känner ju inte riktigt igen sig =P

Men det är lite kul.



Hoppas ni får en toppen dag. Kram

2009-04-14  /  09:56:09  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback