Feberfri

2009-04-20 10:02:32 ,   Allmänt/Vardagsliv

Tempen visade på 36,8 imorse. Max är feberfri =)

Inatt har vi dessutom sovit riktigt bra. Jag har sovit i 10 timmar med några få vakenuppehåll för att natta om Max och Max har också sovit bra. Han verkar lite mindre snorig men fortfarande rosslig hosta. Skulle ju ringa bvc idag men fick meddelandet på telefonsvararen att hon är på semester så ringde sjukvårdsrådgivningen och när jag beskrev utslagen som Max haft så tyckte hon det lät som vattkoppor. Hoppas att det är det för det verkar ju ha blivit lindrigt. Blåsan på hans rumpa är fortfarande kvar så får väl isolera oss tills den torkat in. Men de andra utslagen har sårskorpa.

Jag har fyra munblåsor i munnen och i halsen samt en vagel i ögat. Detta brukar tyda på infektion på gång. Men är inte förkyld eller något så får hoppas det inte blir något. Men ont gör det!

Får hoppas att detta slutar vara en sjukdomsblogg snart =)





Kommentarer
Anna

Vad skönt att han är feberfri och om det var vattkoppor så är det ju skönt att ha det avklarat så pass lindrigt ändå. Har de ingen vikarie på bvc? Låter ju knäppt om det inte finns ngn som kan titta på honom eller som du kan prata med...

2009-04-20  /  10:50:42  /  http://ambi.blogg.se/
Linda

åh vad gött att det börjat vända. leya vaknade snorig imorse men jag hoppas verkligen det e ngt tillfälligt. orkar inte att hon blir sjuk. Nu funkar det att kommentera igen btw.

ha det bra!

Kramiz

2009-04-20  /  11:03:16  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback