En sån där dag...

2012-11-26 19:23:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
...när jag typ vill krypa ur mitt eget skinn. Är så trött och orkeslös och en extremt mammig 4-åring gör inte saken bättre och då känner man sig dessutom som en superdålig mamma. Men hoppas på en bättre dag imorgon med bättre humör hos både Max och mig och massor av tålamod (och lite mindre halsbränna tack)!
 
Förresten håller jag på att kräkas på Muminsången som går på konstant repeat här hemma!!
 
 
Kolla in vår stadige gobit 10 månader gammal på Gotlandssemester. Som vi älskar dig ♥




Kommentarer
Sofia - mamma till Isac

"Vem svänger på svansen i barfota dansen jo mumin, vem skojar och skrattar med små hatifnattar, jo mumin. Och mamman och pappan och mårran och my, de ger oss en saga som alltid är ny, med mumin, med mumin."

Men mumin är väl kul! ;)
Min äldsta kusin älskade mumin när han var liten så jag har nog sett i snudd på alla avsnitten o filmerna.
Du får visa dessa för Max - http://www.barnvisor.nu/om-musik/tv-program/mumin/

Svar: tack för tipset... får dock se om jag vågar visa det för isåfall kommer han ta över min dator också =) Både teven och cd´n spelar mumin stor del av dagarna =)! Men snart kommer han nog in i en ny period då något annat är intressantare! Mumin är ju dock fredligt och så i alla fall =)!
Sara

2012-11-26  /  20:44:34  /  http://spegelreflex.blogg.se
Johanna

Och jag är liiiite trött på Pippi. Fast när jag sen ser minen på lilla O och han utbrister "Pipppiiii!" så kan jag inte vara så trött längre. Fast när jag sen ligger om kvällen och sjunger på "här kommer pippi långstrump.." så skull jag kunna spola ner varenda film. Men det gör jag inte såklart.

Så tråkigt att du haft en trist dag. Hoppas du kan göra något gott/fint/skönt för dig själv ikväll och må lite bättre. Jag tog mig precis ett varmt bad och läste ur en ny tidning, det piggade upp mig bra mycket. Och nu sitter jag och äter flingor med mjölk och banan för att motverka lite av halsbrännan jag har. Hemmagjorda köttbullar är tydligen inte så bra för halsbränna...

Kram på dig!

Svar: Chokladbiskvier är inte heller bra för halsbränna ;) Dricker mjölk nu också!
Sara

2012-11-26  /  20:57:37  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com
Nina Bergquist

tack snälla rara du :D

2012-11-26  /  20:59:24  /  http://deliciously.se/
Anna

Guuuu så go :) Saga blir 10 mån imorgon!!! Galet :) Kram och en extra styrkekram

Svar: Tack! Ja han va en riktigt go knubbis =) Nu är han fortfarande riktigt go men inte fullt lika knubbig! Kram
Sara

2012-11-26  /  21:24:10  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback